czwartek, 30 stycznia 2014

Prolog.

Gdy zobaczyłam jak JEGO auto odjeżdża z pod mieszkania, pobiegłam do sypialni łapiąc po drodze torbę. Wpadając do pokoju otworzyłam szafę, wrzuciłam do torby wszystkie najpotrzebniejsze ubrania i ruszyłam do łazienki. Kiedy spakowałam wszystko co było mi niezbędne, ubrałam trampki i bluzę. "A może napisz list" pomyślałam, od razu odpychając tą niedorzeczną myśl aby zostawiać po sobie cokolwiek zarzuciłam torbę na ramię. Bałam się, tak cholernie się bałam przecież on może w każdej chwili wrócić, w tej właśnie chwili może wrócić. Ruszając do drzwi usłyszałam, że ktoś idzie po klatce schodowej. "Wykrakałaś" zaśmiała się ze mnie moja podświadomość. Serce zaczęło mi walić jak oszalałe kiedy usłyszałam, że ktoś otwiera drzwi.
- Zapomniałem portfela - powiedział James wchodząc do mieszkania.
Stałam jak wryta. Nie umiałam się ruszyć ani nic powiedzieć.
- Co ty... tutaj... - patrząc na mnie i na torbę na moim ramieniu. - Co ty kurwa chciałaś zrobić?! - wykrzyczał podchodząc do mnie. Zaciskając szczękę zaczęłam się powoli posuwać do tyłu, uderzyłam w ścianę. Czułam jak oddycha nade mną, patrząc mi prosto w oczy. Zacisnął ręce na moich ramionach dociskając mnie do ściany.
- Proszę cię kochanie, odpowiedz mi spokojnie, co chciałaś zrobić?
Poczułam jak łzy zaczynają wypełniać moje oczy. Poczułam pieczenie na policzku. Uderzył mnie.
- ODPOWIEDZ KURWA! - znowu krzyknął uderzając mnie. Poczułam metaliczny posmak w buzi.
- Chciałam od Ciebie uciec! - krzyknęłam prosto w jego twarz, łzy zaczęły spływać po moich policzkach.
- Co ty kurwa chciałaś zrobić?! Ode mnie się kurwa nie ucieka! - uderzając mnie po raz kolejny, upadłam na ziemię.
Obudziłam się, ciężko oddychając. "To tylko sen, to tylko sen" mówiłam do siebie. Rozejrzałam się, James spał obok mnie. Tak to był tylko zły sen, odetchnęłam z ulgą kładąc się z powrotem obok mojego śpiącego męża.
___________
Cześć tutaj bringthebieber :) Kilka godzin temu przyszedł do mnie pomysł na fanfiction, co chwilę takie do mnie przychodzą, ale ten postanowiłam zrealizować więc o to i mamy prolog. Nigdy nie wiedziałam co się ma znajdować w prologu, więc nie wiem czy to jest dobrze napisane czy nie haha. Proszę jeżeli przeczytacie to pozostawcie jakiś komentarz czy wam się podoba czy coś, dziękuję :).

6 komentarzy:

  1. Nie jestem dobra w komentowaniu, ale zawsze warto napisać kilka słów. :)
    Jestem ciekawa czy James jest taki czy jest kochającym mężem. Ciekawi mnie również jak Samantha pozna Justina.
    Twoi bohaterowie są cudowni uwielbiam Daniela, Shay i Tylera!
    Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Początek mi się spodobał, czekam na więcej. <3 @luvvmyperrie

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo. To będzie ciekawe. Lubię jak w prologu jest zarys akcji xx
    @I_NeverGiveUp

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się spodobało :) Informuj mnie proszę o nowych rozdziałach @cyruself

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Od razu widać, że będzie mega *___* Zaczyna się bardzo ciekawie i już chcę czytać dalej ;) MOJA ZDOLNA! ♥
    @Bubblaaaa

    OdpowiedzUsuń